Aki a rendelkezésedre áll
A Lehetegyszerűbben azért jött létre, mert azt tapasztaltam a mindennapjaimba, hogy nagyon sokan és nagyon sok cég, nem használja ki az informatika lehetőségeit. Nem kell nagy összegű beruházást elindítani ahhoz, hogy a vállalkozásunk működösének információ feldolgozása komplexen lefedje a folyamatainkat, átlátható legyen és az egyes folyamatok összekapcsolása útján kontrollálható legyen az egész működés.
Csapatban gondolkodó és kreatív megoldásokat kereső szakember vagyok, akinek az ad sikerélményt, ha egy összetett működési rendszert ki tud alakítani és a rendszer felhasználói megelégedéssel alkalmazzák új lehetőségeiket.
Szabó Bálint Zoltán
Mezőgazdasági Gépészmérnök (Szent István Egyetem), informatikai szakmérnök
Vállalati IT trénerként bejárta az országot és nagyon sok nagyvállalatnál vezett informatika tréningeket.
Ahol segíthetünk:
- Excel munkafüzetek automatizálása, hatékonyabb működés kialakítása
- Adatelemzések felépítése és elkészítése a vállalati informatikai infrastruktúrára építve
- A korábbi multinacionális és középvállalati tapasztalatok alkalmazása, hasznosítása mikro és kisvállalkozói környezetben.
- Kontrolling rendszer bevezetése a folyamatok felmérését követően, vezetői információs rendszer kidolgozása
Lépj velem kapcsolatba
Online ingyenes megbeszélés a lehetőségekről
Szabó Bálint
+36-30-281-7201
balint.szabo@lehetegyszerubb.hu
Néhány megoldás az utóbbi időszakból
Egyedi szerződés készítés és kiküldés automatizálása
Megrendelőnk időszakos rendszerességgel küld ki szerződés tervezett és árajánlatot az általa forgalmazott és technológiailag tábmogatovilágszintű termékeihez. Az eddigi megoldásában saját maga gyűjtötte ki partnerek alapján a telepített rendszer összetevőit és ez alapján keresti ki egy szolgáltatás táblázatból , hogy az adott rendszerhez milyen karbantartási folyamatok és árak kapcsolódnak és ez alapján készített egy ajánlatot pdf formátumba amit kiküldött a partner cégnek, személynek. A folyamat során előfordult hibázás, bizonyos változó adatok kicserélése, aktualizálása nem történt meg ezért a partner nem megfelelő ajánlatot kapott. Maga a folyamat is elhúzodott rendszeresen késve került csak kiküldésre.
A fejlesztés bevezetése után mind a határidő betartása, mind a kiküldött ajánlat pontosság megfelelt az elvártaknak. Maga az ajánat általános szüvege, tartalma a megrendelő kérésére módosítható, szerkeszthető, csak a változó elemek, mezők és táblázatok kötöttek, nem szerkeszthetőek. Bármikor akár 1-1 ajánlat újra generálható, anélkül, hogy a teljes partnerkörre le kellene gyártani az ajánlati szerződés tervezeteket.
Összetett árajánlat készítés és projektmenedzsment
Megrendelőnknek sok árajánlatot kell készíteni rendszeresen. Igénye volt a gyors elkészítés és a mindig azonos formátum, megjelenés kidolgozása. Fontos számára, hogy a megnyert projekteknél a további folyamatok az árajánlat tétel jegyzékei alapján a további dokumentumok, adatfeldolgozási folyamatok is egyszerűen, gyorsan lehessen elvégezni.
A fejlesztés során az alapdokumentumok feldolgozásnak megfelelően szétbontásra kerültek. Kialakításra került egy termék árlista táblázat, ami dinamikusan adatmegjelenítés konfigurálására is alkalmas, valamint a későbbiekben egy árváltozás is könnyebb menedzselését teszi lehetővé. Az árajánlat konstans részei kiemelésre kerültek ezeket a felhasználó saját körben szerkesztheti, módosíthatja.
Programozás alapján az árajánlat gyorsan formába önthető és mindig azonos formátumban jelenik meg, valamint a későbbiek során ezen adatokból elkészíthető egy Megrendelő lap a beszállításokhoz illetve Szállító levél a kiszállításokhoz.
Mindegyik dokumentum elkészítés során pdf formátumba mentésre kerül és utólag is bármelyik dokumentum újra elkészíthető. Útólagos módosítás is egyszerűen megoldható.